0751 946 529
Comenzi telefonice: L - V: 10:00 - 17:00

 

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi.

Subtotal: 0,00 RON

Termeni si Conditii


Orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau e-mailul) oferite in momentul cand va inregistrati sunt folosite pentru a va permite sa aveti acces la anumite parti ale site-ului KidsPoint.ro cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promotionale in functie de comenziile deja efectuate etc.
In eventualitatea in care vindem sau dispunem intr-un alt mod de o fractiune sau de intregul nostru business catre o alta parte, ne rezervam dreptul de a transfera informatia dumneavoastra ca parte a oricaror active vandute sau disponibilizate.
 
Colectam informatiile de la clienti pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre site-ul nostru. De asemenea vom avea nevoie de informatiile referitoare la cont (adresa e-mail si parola), pentru ca dumneavoastra sa va puteti accesa ulterior contul creat.
 
Cand va revizuiti informatia personala, noi va oferim spre utilizare un server cu grad inalt de siguranta. Software-ul acestui server cripteaza informatia pe care o introduceti dumneavoastra, inainte de a ne fi transmisa noua. In plus, avem proceduri de securitate care acopera stocarea si divulgarea informatiilor dumneavoastra, pentru a preveni accesul neautorizat si pentru a actiona in concordanta cu legislatia din Romania referitoare la protejarea datelor. Acest lucru inseamna ca, uneori, este posibil sa va cerem sa faceti dovada identitatii dumneavoastra inainte de a va dezvalui anumite informatii personale.

 

Plata si Livrarea

 

Toate preturile afisate pe siteul KidsPoint.ro contin TVA.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului KidsPoint.ro are valuare contractuala.

Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Costul transportului este de 20 lei indiferent de greutate sau adresa de livrare. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand duminica si sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, daca produsul comandat nu se afla in stoc in momentul comenzii, veti fi anuntat in legatura cu data posibila de livrare.

Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

Nu se fac livrari in afara Romaniei.

 

 

Returul produselor

 

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.kidspoint.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.

Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie trimisa prin email catre SC CTRL SHOP SRL-D la adresa office@kidspoint.ro, in acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Expediati produsele imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.


Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.



Catre SC CTRL SHOP SRL-D,
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ............

Comandate la data ............ / primite la data ............

Numele consumatorului ............

Adresa consumatorului ............

Data ............

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) ............



Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 
"(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."

Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici

Produsele returnate vor fi trimise la adresa care va fi comunicata de catre reprezentantul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele nu se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de reprezentantul de vanzari.

 

Garantia produselor

 

Garantie comerciala

Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.

Garantia de conformitate

Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.

In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.

Companiile, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva.

 
Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor si/sau a comenzilor va fi facuta exclusiv telefonic. Confirmarea de comanda primita prin e-mail nu ofera nici un fel de garantie in privinta rezervarii produselor sau a stocului si nu are valoare fiscala.

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.  In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, KidsPoint.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.